Konsert- och samarbetsprojekt: Kan vi söka för två projekt?

Vi planerar för två olika konsertprojekt framöver. Dels en festival, dels en konsertserie. Hur ska vi tänka med anökan: En ansökan med två projekt? Två olika ansökningar, en per projekt? Eller helt enkelt välja enbart ett projekt som vi söker för?
Maria

Kommentarer

  • Hej Maria,

    Det finns inget hinder att söka för flera ansökningar samtidigt. Man kan söka med olika ansökningar för olika projekt.

    Vänligen
    Alan