Konsert- och samarbetsprojekt: Hur förhåller vi oss till sökt verksamhetsstöd

Hej! Vi har tidigare sökt verksamhetsstöd och har ännu inte fått beslut. Nu ska vi söka konsert- och samarbetsprojekt. Hur ska vi förhålla oss till det sökta verksamhetsstödet som vi ännu inte vet om det beviljas eller avslås? Ska vi t.ex. göra budget med eller utan verksamhetsstöd?
Maria

Kommentarer

  • Hej!

    Ett projektstöd är något du söker för som ligger utanför det ordinarie verksamhetsstödet. Om du söker projektstöd som delvis ska finansieras med verksamhetsstödet kan du uppge en del av verksamhetsstödet i budgeten. Om du ännu inte har fått besked om ni fått beviljat verksamhetsstödet kan du uppge den summan ni planerar att lägga in från verksamhetsstödet och återkomma med en uppdatering när ni vet mer om hur utfallet av verksamhetssansökan blir.

    Mvh
    Johan