Komplettera en ansökan innan ansökningstiden gått ut

Hur går jag tillväga för att komplettera en ansökan innan ansökningstiden gått ut?

Kommentarer

  • Hej!

    Det beror lite på hur omfattande din komplettering är.

    Om du vill ändra eller lägga till någon enstaka uppgift i ansökan, så kan du maila uppgiften till kulturradet@kulturradet.se. Uppge ditt ärendenummer och att du vill komplettera ärendet med den aktuella uppgiften.

    Om du vill göra många och/eller omfattande ändringar i ansökan, är det bättre att du helt gör om din ansökan. Då ska du maila till kulturradet@kulturradet.se, uppge ditt ärendenummer och meddela att du vill dra tillbaka den inskickade ansökan. Därefter kan du göra en ny ansökan.

    Hoppas detta svar är till hjälp för dig!
    Annars är du välkommen att höra av dig igen.

    Anna
    (Uppdaterad )