Kommer det fler Återstartsbidrag att söka?

Kommer Kulturrådet att utlysa fler ansökningsomgångar Återstartsbidrag eller Krisstöd?
Johan

Kommentarer

  • Nej, inte så vitt vi vet.

    Återstartsbidraget, som var sökbart under våren 2022 och beslutades i juni 2022, var ett s.k. engångsbidrag som vi gavs i uppdrag av Regeringen i följderna av Covid-pandemin.

    Vi har i dagsläget inte fått några indikationer att vi kommer få mer sådana medel att fördela.
    Johan