Konsert och samarbetsprojekt: Kan vi söka detta stöd om vi har tonsättararvode från annat håll?

Kan man söka medel för framförandet av ett nykomponerat verk om tonsättararvodet finansieras från annat håll?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Ja, om verket är färdigt kan detta verk arbetas vidare med och framföras. Man kan också söka för ett projekt där det bland annat ingår att ta fram ett nytt verk om man kan visa på att man har annan finansiering för den delen.

    Mvh
    Kulturrådet