Konsert- och samarbetsprojekt: Kan vi söka bidraget redan i april 2022, trots att turnén sker 2023?

Vårt projekt är samarbete mellan vårt band och en internationell musiker. Vi planerar Sverigeturné i mars 2023 men vi behöver träffas hösten 2022 för rep. Är det bäst att vi söker nu i april?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Ja, då den delen sker i höst så ska ni söka för de kostnaderna som äger rum i höst nu.

    Mvh
    Kulturrådet