Konsert och samarbetsprojekt: Kan vi göra digitala konserter?

Är det ett krav att projektet ska möta publik i form av uppträdande på scen? Hur ser ni på om detta sker online istället som riskhantering eftersom det fortfarande finns restriktioner internationellt?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Det finns inget som inte tillåter digitala genomföranden.

    Mvh
    Kulturrådet