Kan vi få förlängd svarstid vid granskning av kulturaktör?

Är det möjligt att få längre tid på sig att svara vid stickprovsgranskning? Det är ganska tight med tid, och om kontaktpersonen är sjuk eller har semester är risken att det inte hinns med att svara på detta i tid.

Kommentarer

  • Stickproven gällande professionella kulturaktörer sker vid granskningen av redovisningarna efter avslutat läsår. Om ni blir kontaktade i samband med detta och märker att ni får kort om tid, hör av er till er handläggare så löser vi detta. Spara de underlag ni tar in inför ansökningen, såsom cv eller referenser så att ni har detta tillgängligt vid eventuellt stickprov.