Konsert- och samarbetsprojekt: Kan jag söka för flera konserter i samma ansökan?

Vid förra ansökningsomgången gjorde jag två separata ansökningar för två olika konserter, som beviljades. Denna gång planerar jag att söka för fyra olika konserter (med olika musiker). Är det bäst att då göra fyra olika ansökningar, eller ska jag göra en samlad ansökan?"
Kulturrådet

Kommentarer

  • Om konserterna hör samman (t.ex. en konsertserie) men är under olika tillfällen kan det skickas in som samma ansökan.

    Mvh
    Kulturrådet