Kan jag bifoga filer till en onlineansökan och sedan tillfälligt spara?

Hej, jag vill bifoga dokument till ansökan innan den är färdigskriven. Går det att bifoga filer och sedan tillfälligt spara? För att fortsätta skriva vid ett senare tillfälle

Kommentarer

  • Hej Helena,

    Det går bra att bifoga filer och sedan spara.

    Innan du skickar in kan du dubbelkolla att de bifogade filerna finns kvar genom att trycka på ”Bifoga filer” och kontrollera att det finns filer under ”Nedanstående fil(-er) är bifogade”, se inringat område i skärmdump nedan.

    Tänk på att filerna måste ha filändelser enligt någon av filtyperna: XLS, DOC, DOCX, PDF, RTF, XLSX, JPG, EPUB . Maximalt tillåten filstorlek är 30MB. Totalt max 30MB kan bifogas till ansökan. Filnamnet kan vara maximalt 20 tecken. I de fall det är längre används automatiskt de 20 första tecknen som filnamn.

    Vänligen,
    Anna