Jag vill söka bidrag för en bok , lekar och rim och ramsor.kod där sången eller texten kommer upp

Boken består av ca 150 sidor, i fina illustrationer och glada färger för förskolebarn. Den är skriven med klassisk väst assyriska och latinska bokstäver så att alla föräldrar kan både läsa och spela upp innehållet i boken. Jag skulle vilja söka stöd hos er på Kulturrådet. Hur går jag till väga. Jag har ett Aktiebolag där försäljningen kommer att göras ifrån och även kostnaderna är tagna från AKtiebolaget.

Kommentarer

  • Hej Nursel,

    För att kunna söka stöd hos oss måste du skapa ett konto på vår hemsida här. När du söker konto så kommer du att få inloggningsuppgifterna skickad till din e-postadress. Därefter loggar du in och laddar ner en blankett för att fylla i och sedan skicka in digitalt. Lär gärna mer om litteraturstödet   innan du söker bidraget.

    Vänligen
    Alan