Jag vill ladda upp mitt ljudprov, men har inte fått länken?

Jag har inte fått länken till sidan för uppladdning av ljudprov till min e-post. Vad beror det på?

Seyde

Kommentarer

  • Hej,

    Det kan bero på följande orsaker:
    • Du är inne på fel e-postadress. Länken skickas till e-postadressen som angavs när du skapade ditt användarkonto. Logga in i onlinetjänsten och kontrollera din e-postadress under "Mina kontaktuppgifter".
    • Länken skickas till din e-postadress inom en timme efter att din ansökan inkommit, så det kan ta en liten stund.
    •  Länken har hamnat i skräpposten. Lägg till Kulturrådet som betrodd avsändare i dina inställningar.
    Inget av ovan? Kontakta i så fall oss på: support@kulturradet.se.
    Seyde
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.