Ljudprov: Jag har råkat ladda upp fel fil och/eller dubbelt upp av samma låt

Jag har laddat upp helt fel ljudprov. Vad ska jag göra?

Jag har laddat upp dubbelt av alla låtar, kan ni ta bort dem?
Anna

Kommentarer

  • Hej,
    Om du har laddat upp fel ljudprov ska du kontakta oss på ljudprov@kulturradet.se och meddela vilket ärende det gäller. Då kan vi ta bort dem och du kan ladda upp på nytt.

    Anledningen att man råkar ladda upp dubbletter är ofta att man blir stressad och trycker på ladda upp flera gånger, eller att man laddar upp igen innan låtarna hinner registreras på ärendet (det kan ta upp till 24 timmar, läs mer här)

    Om du har laddat upp dubbletter gör det ingenting. Vi kan inte gå in och ta bort enskilda låtar ut ärendet utan låter dubbletterna ligga kvar. Du behöver inte kontakta oss.

    Vänligen,
    Anna