Kan jag ersätta en felaktig bilaga?

Hur byter jag en felaktig inlagd bilaga till den rätta? Har redan skickat in min ansökan.
Tack Mvh Sussie

Kommentarer

  • Hej
    Innan sista datum för komplettering av bilagor (21 mars för inställda evenemang) går det bra att mejla in den korrekta bilagan till kulturradet@kulturradet.se. Skriv Byte av bilaga till KUR 2021/??? (här skriver du det KUR-nummer du fått) i ämnesraden. Förklara sedan i mejlet vilken bilaga det är du vill byta ut.

    Därefter har vi inte någon möjlighet att ta emot kompletteringar.

    mvh
    Magnus
    Kulturrådet