Boka tid för rådgivning kring bidrag?

Hej
Kan  man boka tid hos en av er för hjälp och frågor kring bidrag?
Hälsningar
Jamile

Kommentarer

  • Hej Jamile!

    Det första steget för dig som behöver rådgivning hos oss, är att du provar att ställa dina frågor till vår support. Vi hoppas att vi ska kunna vara till hjälp för dig!

    Du är välkommen att göra ett inlägg här i forumet, skicka e-post till support@kulturradet.se, eller ringa på tel 08-519 264 01.

    Våra telefontider på helgfria vardagar är:
    Mån kl 9:00-11:00
    Tis kl. 13:30-15:30
    Ons kl 9:00-11:00
    Tors kl. 13:30-15:30
    Fre kl 9:00-11:00

    Vi ser fram emot att höra av dig!

    Kulturrådet