Inställda projekt Skapande skola i redovisningen

Vi har ett projekt som blivit inställt pga corona där vi ändå kommer att ersätta kulturaktören då vi hade skrivit avtal med denne. Ska jag skriva in projektet bland de andra projekten i projektbeskrivningen men markera att det inte genomförts eller räcker det med att jag bara tar med själva kostnaden i redovisningen?

Kommentarer

  • Hej,
    Vi har lagt till en särskild fråga i denna omgångs redovisningsblankett där du kan redogöra för den här typen av projekt som påverkats av corona. Då kan du ta med kostnaden i kostnadskalkylen för det arvode som ni betalat ut och sedan redogör du för att projektet inte genomförts p g a corona på den specifika frågan.

    Vänligen,
    Anna
    Kulturrådet