Jag har inte fått bekräftelse på ansökan

Ansökte för ca 10 dagar sedan, men har inte fått svar från er.
Ska jag göra om proceduren?

Kommentarer

  • Hej Anette,
    När du har valt "Skicka" och klickat på "OK" skickas blanketten till Kulturrådets ärendehanteringssystem och ett ärendenummer visas på skärmen. Det är viktigt att du inte stänger fönstret innan du har fått den bekräftelsen. Sist skickas ett bekräftelsemejl till den inloggade kontaktpersonen.

    Om du inte fått en bekräftelse och heller inte ser din ansökan under "Mina registrerade öppna ärenden" i Onlinetjänsten kan något ha blivit fel. Kontakta då vår supportmail (support@kulturradet.se) med information om ditt användarnamn, vilket bidrag du sökt, när du sökte och om du fick något felmeddelade.

    Vänligen
    Elisabet