Huvudmannens budget för konst och kultur

I förra årets ansökan specificerade jag en budget mot barn och ungas kultur som vi i kommunen lade som inte var Skapande skola: Specifikation angående frågan om huvudmannens budget för kultur i förskolan och/eller grundskolan det år ansökan avser. Jag vill bara få bekräftat att jag inte ska redovisa löner här?

Kommentarer

  • I kommande ansökningsblankett finns ingen fråga om huvudmannens budget för konst och kultur utanför Skapande skola. Ni ska endast uppge beräknade kostnader för planerade Skapande skola-projekt i budgeten.
    Anna