Hur ska den dokumenterade erfarenheten av att jobba med barn och unga se ut?

Hur ska den dokumenterade erfarenheten av att jobba med barn och unga se ut? Kan man ha testat med en referensklass eller krävs det flera olika grupper?

Kommentarer

  • Detta kan se ut på olika sätt. Ta in och spara underlag som referenser och CV. Prata med t.ex. kulturkonsulenter i er region eller kultursamordnare på kommunen. Att göra test med referensklass låter som en mycket bra idé.