Konsert och samarbetsprojekt: Hur många kan man samarbeta med?

Kan man ha t.ex 10 samarbetsparter och hur skulle ni i sådant fall vilja se samarbetsavtalet?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Samarbetsavtal/underlag som styrker samarbetet ska inkomma från FÖRSTA samarbetsparten, för de andra kan ni lista vilka det är i ansökningsblanketten.

    Mvh
    Kulturrådet