Hur lång tid har man på sig att redovisa?

Hur lång tid brukar man i regel ha på sig att redovisa projektet efter projekttidens slut?

Kommentarer

  • Hej Britta!

    Generellt ska projektbidrag redovisas 2-3 månader efter projektets slut. Har man fått för ett projekt som löper under ett eller flera år är det annat som gäller. När det gäller verksamhetsbidrag (som ges till verksamhet under ett kalenderår) så ska det redovisas nästkommande år.

    Redovisningsdatumet för ditt beslutade ärende hittar du i Onlinetjänsten, under "Mina ärenden".

    Redovisningsdatumet framgår också alltid i beslutet, som skickas till ärendets kontaktpersonen.

    Vänligen,
    Anna
    (Uppdaterad )