Hur kan en kulturaktör hitta kontaktuppgifter till en kontaktperson för Skapande skola-bidraget?

Om man som Kultur/konstaktör har ett jättebra projekt som passar syftet och vill skicka en presentation för detta till samordnare/kontaktpersoner för skolorna. Hur rekommenderar ni att hitta kontaktuppgifter till dessa?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Ta kontakt med kommunens kultursamordnare eller kulturkonsulent i regionen så kan de säkert hjälpa dig vidare.