Hur ingående ska workshops beskrivas?

Hur ingående vill ni att man beskriver en workshop och den skapande delen som eleverna har med konstnärerna? Exempelvis har många scenaktörer en föreställning med påföljande workshops - hur vill ni att dessa två delar beskrivs?

Kommentarer

  • Det som ska framgå i projektbeskrivningen är hur era planerade projekt uppnår bidragets syften. Ni ska lyfta några konkreta exempel på planerade projekt som visar på hur elevens eget skapande nås inom ett eller flera konstområden. Vidare ska det framgå att projekten innehåller en konstnärlig process tillsammans med professionella kulturaktörer, som uppfyller bidragets krav. Om ni känner till namnet på aktörerna som ni vill samarbeta med så kan ni nämna dem.
    Anna