Hur hittar man kulturaktörer?

Var hittar jag förslag på aktörer som vi kan anlita. Finns det några forum jag behöver känna till? Kontaktar aktörerna själva kommunerna för att erbjuda sina tjänster eller arbetar alla kommuner uppsökande?

Kommentarer

  • Huvudmännen kan ha olika strukturer för hur man hittar och anlitar kulturaktörer. Kulturaktörer kan anlita huvudmän direkt. På vår hemsida ger vi tips om olika organisationer som förmedlar kulturaktörer. De hittar du här!
    Anna