Musikarrangörer: Genrebeskrivning i redovisningsblanketten

Hej
Vi ska redovisa verksamhetsbidrag till arrangörer inom musikområdet för 2017. I listan över arrangemang finns en kolumn för genre. Har ni en lista över era kategorier eller får man välja själv? Jag minns inte helt säkert.
mvh
Fredrik

Kommentarer

  • Hej Fredrik!

    Tack för ditt inlägg.

    I redovisningsblanketten för verksamhetsbidraget till musikarrangörer så finns det inga förvalda genrebeteckningar, utan genrekolumnen är (för närvarande) en fritextkolumn där sökanden själv skriver in den beteckning som upplevs som rättvisande.

    Vänligen,