Gemensam ansökan eller kan SKL söka Stärkta bibliotek?

Om alla kommuner gör en gemensam ansökan, måste alla kommuner skriva under då eller kan SKL vara den organisation som skriver under för kommunernas räkning?
Kulturrådet

Kommentarer

  • SKL kan inte söka, endast kommuner. Om flera kommuner går samman behöver en kommun vara huvudsökande och de övriga i partnerskap. Samtliga kommuner som söker måste skriva under.

    Läs mer om bidraget​​​
    Kulturrådet