Går det få en motivering på varför vi fått avslag på en ansökan?

Om man fick nej på en kulturaktör förra året utan att förstå varför utifrån kraven på kulturaktörerna, kan man kontakta er och få en motivering då? Det gäller tex en kulturaktör som inte har en högskoleexamen men som har mångårig dokumenterad erfarenhet.

Kommentarer

  • Ja, det går alltid bra att kontakta er handläggare för frågor och dialog. Kontaktuppgifter finns på hemsidan, se Skapande skola, scrolla ned till Kontakt - Handläggare.