Fylla i alla rutor som är obligatoriska

Hej!
Sitter med ansökan om krisstöd för inställda evenemang och blir lite konfunderad över om jag måste fylla i alla rutor som är markerade som obligatoriska om jag inte har något att fylla i. T. ex "specifikation av minskade kostnader" Om jag har fyllt i att jag inte har några minskade kostnader men det ändå står att rutan är obligatorisk. Vad vill ni att jag skriver i de rutorna?

Kommentarer

  • Hej P
    De rutor som är absolut nödvändiga att fylla i men som du bedömer inte är relevanta för er verksamhet kan du markera med 0 (en nolla). Eller om det är fritextruta "ej relevant" e dyl.

    MVH Camilla
    Kulturrådet