Fri scenkonst projektbidrag - annan finansiering

Hej. Jag har fått beviljat projektbidrag från danska Statens kunstfond och undrar om det accepteras som övrig finansiering eller ev. påverkar referensgruppens beslut. Projektet kommer vara lika mycket baserat i Danmark/Sverige.
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Louise,
    Om du har fått beviljat projektbidrag från danska Statens
    kunstfond accepteras det som övrig finansiering och det är positivt.

    Vänligen,
    Anna
    Kulturrådet