Konsert och samarbetsprojekt: Fråga om ljudprov

Jag har en fråga om nya utlysningen "Bidrag till samarbetsprojekt inom musikområdet"
Det står först att två ljudprov ska skickas in, och sedan står det att "Ljudprovet ska innehålla minst två verk/låtar/stycken och vara av god teknisk kvalitet."

Jag undrar om två ljudprov som innehåller två verk vardera ska skickas in? Alltså sammanlagt fyra verk uppdelat på två ljudprov? Eller är det ni menar att två filer ska skickas in med en låt/verk vardera? Att jag skickar in två låtar som varsin separat mp3-fil?
Jonas

Kommentarer

  • Hej,
    Det ska vara ett verk per fil. Sedan kan vi hantera två verk i en fil om du råkat skicka in det redan.
    Mvh
    Elisabet
    Kulturrådet