Fråga i redovisningen kring momentet omfattning och tid

När det gäller en ensemble som medverkar vid en teaterföreställning, ska alla medverkande aktörer redovisas, eller räcker det med teaterns namn och den person som ledde en eventuell workshop?
Mikael

Kommentarer

  • Hej,
    Det räcker med teaterns namn och om en person anställd på teatern ledde en workshop, så skriv den personens namn och titel (ex. skådespelare, regissör) ) och Teaterns namn.

    Mvh
    Kulturrådet