Fortsättning av flerårigt projekt

Hej!

Sökte och fick medel (Utvecklingsbidrag kulturskolan) för tre fleråriga projekt under förra året. Skall nu söka medel för år två, skall jag i ansökan beskriva projekten igen eller enbart redovisa aktuell status?

Mvh Rasmus

Kommentarer

  • Hej Rasmus!

    Beskriv kort och konkret det ni vill göra och satsningens syfte och vilket utvecklingsbehov den svarar mot, all information vi behöver för att hantera er ansökan behöver finnas med. Ni behöver däremot inte beskriva vad ni redan har genomfört inom satsningen förra året utan det lämnar ni in när ni redovisar. Notera att alla satsningar som sökes för nu, 2021 räknas som år 1, önskar ni har ni alltså tre år till på er att genomföra er satsning.

    Vänligen,