Försöker skicka ansökan, får felmeddelandet "Ett obligatoriskt fält är tomt"

Jag försöker skicka in min ansökan, men får felmeddelandet ”Ett obligatoriskt fält är tomt”. Vad gör jag?

Kommentarer

  • Hej!

    Om du får felmeddelandet ”Ett obligatoriskt fält är tomt”, gör såhär:

    1. I dialogrutan "Ett obligatoriskt fält är tomt" anges vilket fält det är som inte är ifyllt. I exemplet nedan, är det fältet "Specificera och redogör för beräkning av direkt intäktsbortfall" som inte har fyllts i.
    Klicka på OK.

    2. Pekaren ställer sig då på det fält där information saknas. Fyll i den information som saknas, så bör du sedan kunna skicka in din blankett.

    Observera att samtliga fält märkta med asterisk (*) är obligatoriska. Har du ingen uppgift att lämna, skriv in exempelvis en nolla.

    Vänligen,

    (Uppdaterad )
  • Jag får upp "du har inte fyllt i vilka nya ämnen ni erbjuder". Jag har kryssat i att vi inte erbjuder några nya ämnen så jag har inte hoppat över en fråga. Bugg i systemet. Hur gör jag då?
    Ingeborg Söderwall
  • Hej Ingeborg!

    Vänligen kontakt support@kulturradet.se och uppge vilket stöd det är du ansöker om så hjälper vi dig felsöka och lösa problemet.
    Johan