Förlängning kulturskolebidraget - hur tänka inför aktuell ansökan?

Jag har sökt förlängning av kulturskolebidraget som fördelades 2019 – hur ska jag tänka då inför denna ansökningsomgång (med deadline 18 februari 2020)?

Kommentarer

  • Vi håller på att gå igenom begäran om förlängning. Alla kommer att få svar i tid innan sista ansökningsdatum den 18 februari. Om er förlängning av ett projekt godkänns ska ni ta det i beaktande när ni söker bidraget nu i februari. Ange gärna i ansökan att ni har fått förlängning på ett projekt.
  • Hej, sitter med redovisningen av Kulturrådets bidrag där jag skrivit att det är för sept. 2019 - mars 2020? Men på redovisn.blanketten står det t.o.m. dec. 2019 (bara en termin?)
    Vilket är det?
  • Hej,

    Formuleringen på sida 6 om att man ska ”redovisa samtliga kända kostnader för perioden fram till och med den 31 december under respektive kostnadspost” avser den 31 december 2020. På grund av pandemin beslöt Kulturrådet att bidraget som beviljades hösten 2019 kan användas under hela 2020.

    Vänligen
    Alan