Musikutgivning: Kan vi söka om musiken släppts tidigare än 3 månader före sista ansökningsdatum?

Kan jag söka stöd för ett album där en av låtarna redan har släppts som singel tidigare än den angivna gränsen på 3 månader före ansökningsdatum?
Joel

Kommentarer

  • Hej,
    Nej, den utgivning man söker stöd för ska bestå av musik som inte har släppts tidigare än tre månader före sista ansökningsdatum.
    Seyde