Ljudprov (samverkan med komponist): Flera filer?

Kan vi ladda upp fler filer som ljudprov för samverkan med komponister? Vi vill skicka fyra filer iom fyra komponister i projektet.
(Eftersom uppladdningen görs efter att ansökan skickats in så kan vi inte testa under ansökningsarbetets gång.)

Kommentarer

  • Hej Jacob!

    Ja det går bra att ladda upp flera filer, men totalt får inte ljudproverna omfatta mer än max 100MB.

    Vänligen,
  • Tack för rappt svar!
    Ok, då får vi klippa bort så det blir c:a 10 min per kompositör. Ni önskade minst 15 min men istället får ni c:a 40 min totalt med de fyra kompositörerna.
    Ok?
  • Hej Jacob!

    40 minuter är OK som total omfattning av ljudproverna, men det ska vara en fil för varje komponist.

    Vänligen,