Firmatecknares funktion

Hej, jag uppmanas att korta antalet tecken för beskrivning av firmatecknarnas funktion men finner inte hur jag ska ändra uppgiften.

Kommentarer

  • Hej Eva,
    logga in och gå in på fliken "Mina kontaktuppgifter" - klicka på "Redigera" och ändra i fältet du vill ändra.
    Gå sedan in i ansökningsblanketten och uppdatera genom att ställa dig i det grå fältet och tryck på Tab.
    Hör av dig igen om det fortfarande är problem.

    Vänligen

    Elisabet
  • Hej! Jag undrar vad ungefär som ska skrivas under firmatecknarens funktion? Förstår inte riktigt...
  • Hej Moa,

    Det betyder vilken funktion du har i firman. Ägare? Ordförande? Föreståndare? Kassör mm.

    Vänliga hälsningar
    Alan