Felmeddelande "Blanketten har skickats men har inte nått fram till vårt ärendehanteringssystem"

Hej!

När jag försökte skicka in min ansökan fick jag följande felmeddelande:

"Ett fel har inträffat. Blanketten har skickats men har inte nått fram till vårt ärendehanteringssystem (steg 3 av 3). Var vänlig kontakta Kulturrådet för support. Skicka ett epost till support@kulturradet.se. Ange x5543c194z16b03e0362cz2e91 som referens".

Vad är det som har hänt?

Kommentarer

  • Hej!

    Detta är ett fel som uppstår emellanåt, men som i allmänhet inte är något att oroa sig för. Det indikerar att dina handlingar fastnat en stund på vägen mellan våra olika hanteringssystem, vilket triggar ett felmeddelande. Men oftast är detta tillfälligt, och handlingarna registreras korrekt inom ett par minuter. Därefter får du ett bekräftelsemail med ett ärendenummer. När du har fått bekräftelsemailet kan du logga in i Onlinetjänsten  och se under "Mina ärenden" att ditt ärende registrerats och innehåller alla uppgifter och eventuella bilagor som du skickat in.

    Om du har fått felmeddelandet utan att strax därpå ha fått bekräftelsemailet, kontakta oss på support@kulturradet.se så att vi kan kontrollera att registreringen av ditt ärende har gått rätt till. Ange alltid referenskoden som stått i felmeddelandet.

    Vänligen,