fel vid inskickande

Jag skickade in vår ansökan idag för 15 och fic följande meddelande:
Ett fel har inträffat. Blanketten har skickats men har inte nått fram till vårt ärendehanteringssystem (steg 3 av 3).
Var vänlig kontakta Kulturrådet för support. Använd länken nedan för e-post eller ring 08-519 264 01 (kontorstid).

Vad ska jag göra? Själva ansökan är inte längre tillgänglig under mina ärenden som den var tidigare så jag kan inte skicka in den igen...
FK så ringde jag redan före 15, men er support var då stängd.

Maria Andersson

Kommentarer

  • Hej Maria,

    Vi beklagar tekniska strul igår och uppmanar dig kontakt vår support idag om du inte redan hunnit lösa problemet.

    För kännedom så har intresserade inom samtliga konstområden fortfarande möjlighet att skicka in ansökningar till Återstartsbidraget t.o.m idag, onsdag 4 maj kl 23:59.

    För teknisk support kontakta krisstodsupport@kulturradet.se eller support@kulturradet.se
    Johan