Varför kan man bara ange två personer vid frågan om konstnärligt team?

Varför kan man bara ange två personer vid frågan om konstnärligt team på sid 13?
Kerstin

Kommentarer

  • Hej!

    Det är för att blanketten inte ska bli oändlig helt enkelt, men det går bra att fylla i fler namn i mån av plats. Beskrivning av hela det konstnärliga teamet kan antingen göras i löptext eller att ni skickar in en kompletterande projektbeskrivning i pdf-format.

    För mer info om bilagor, läs under punkt 4. "Hur ansöker du?" på vår webbplats.
    Kulturrådet
    (Uppdaterad )