Ekonomisk redovisning

Förstår inte riktigt vad jag ska skriva under följande rubrik: "Summa beviljat bidrag från Kulturrådet" och "Summa kostnader totalt" ska vara lika stora. Ange samtliga belopp i kronor.

Hälsningar Hanna Birath
Hanna Birath

Kommentarer

  • Hej Hanna,

    Jag gissar att det ska vara "Summa kostnader och summa finansiering ska vara lika stora. Ange samtliga belopp i kronor."

    I det här fallet vill vi att summan för sökta bidragen tillsammans med eget finansiering samt övriga intäkter och utgifterna, dvs alla utgifter som ni spenderar för samma projekt ska var lika mycket och det ska skrivas i kronor.

    Vänligen
    Kulturrådet