Ekonomisk kalkyl 1/1-30/6

I den ekonomiska kalkylen på sid 9, ska man ta med de kontrakterade intäkter som skulle ha influtit i januari o del av februari om arrangemangen ej har haft behövts ställas in pga av pandemin, eller ska de i kalkylen sättas till noll utifrån det verkliga utfallet?
Conny

Kommentarer

  • Hej Conny

    Kalkyldelen sträcker sig över perioden januari t.o.m februari. För den del av perioden som hunnit passera vet ni ju "facit", dvs för januari och februari kan ni återge utfallet hittills under året, medan för perioden mars t.o.m juni så blir det enbart er prognos utifrån hur ni bedömer läget just nu.

    mvh
    Johan