Ej utnyttjat bidrag

Vi har beviljats bidrag för 2021 men ser nu i bokslutet att vi inte kommer att behöva nyttja bidraget, hur gör vi för att återbetala bidraget?
Tarja Lindkvist

Kommentarer

  • Hej,

    Ni kontaktar krisstod@kulturradet.se och anger att ni öskar återbetala outnyttjade medel och hur stort belopp ni avser återbetala. Glöm inte att ange ert ärendenummer.

    Om stödet inte är ett krisstöd skriver ni istället till kulturradet@kulturradet.se eller ansvarig handläggare i ert ärende.

    Mvh
    Kulturrådet
    (Uppdaterad )