Litteraturstöd: E-bok

Hej,
Om stöd/bidrag beviljas ska 288 e-böcker "skickas" till biblioteken. Hur?

Skickas de beviljade bidragen till Förlaget, Saga Egmont, eller Författaren. Ska Förlaget upplysa om produktionskostnaden, jag vet inte!!

De bästa

Kommentarer

  • Hej Kjell,

    Om en E-bok får stöd, ska för närvarande 285 ex av boken skickas till vår leverantör för utskick till landets bibliotek. Eftersom det kan bara förlaget söka bidraget, pengarna betalas direkt till förlaget. Förlaget anger förlagsnettopriset samt produktionskostnaderna redan vid ansökning.

    Vänligen
    Alan