Datum för vissa bilagor till verksamhetsansökan-musik

Hej tidigare år vet jag att ansökan skulle vara inne ett visst datum, sedan var det ett något senare datum för efterfrågade bilagor såsom ljudprov och för den film som de som spelar för barn skulle bifoga. Hittar inte det i år, ska allt in till 17/5?
Kaj Magnusson
'
Kaj

Kommentarer

  • Hej Kaj,

    Under bidragets  punkt 4 Hur ansöker du? finns det information om det. Där kan du se Obligatoriska bilagor till ansökan som ska in senast den 20 maj samt information om ljudprov.

    Vänligen
    Kulturrådet