Bokgåvor till pedagogisk omsorg?

Hej!
Jag har en privat pedagogisk omsorg. Jag har hört talas om bokgåvor och undrar nu om vi också få ta del av den, vi har barn i åldrarna 1-12 år hos oss.
Mvh Kikki

Kommentarer

  • Hej Kristina,

    Tack för din fråga.
    I regeringens beslut är det kommunala och fria förskolor som kan ta del av bokgåvan, pedagogisk omsorg är inte inkluderad.
    Du kan alltid prova kontakta kommunen och se om dom kan göra ett undantag för din verksamhet eftersom kommunen la ner förskolan.

    Vänligen