Blanketten för ansökan

Hej!
Visst har ni gjort om blanketten för ansökan om utvecklingsbidrag till regional kulturverksamhet? Blev lite paff då jag förberett ansökan utifrån förra årets frågor, så jag ville bara dubbelkolla så att jag är inne i rätt blankett, A149?

Mvh Laura
Laura

Kommentarer

  • Hej!

    Vi uppdaterar löpande våra blanketter och de kan skilja sig åt från år till år. Den senaste versionen är den som ligger i onlinetjänsten under aktuell sökomgång. En kopia av aktuell ansökningsblankett finns även alltid på sidan för bidraget på vår hemsida under punkt 4 "Hur ansöker du?".

    Aktuell blankett för Utvecklingsbidrag till regional kulturverksamhet är som du skriver A149_V08.

    Mvh
    Johan