Bilagor

Till denna ansökan ska bifogas två obligatoriska bilagor som rör organisationens ekonomiska verksamhet och uppgifter om firmatecknare. Hur är det med CV över de medverkande, intyg på övriga beviljade bidrag etc? Är det bra att skicka in också sådana bilagor?
Patrik

Kommentarer

  • Hej Patrik,
    det finns inga hinder att bifoga fler bilagor än de begärda men vi kan inte garantera att vi kommer ha tid att läsa igenom eventuella extra bilagor. Så jag skulle inte säga att omfattande mängder extra bilagor ger några "fördelar". Det är denna gång en ganska omfattande blankett med många fritextfält och vi ber er vara kärnfulla och konkreta.
    Johan