Bifoga dokument Skapande skola

Vill ni inte att vi bifogar dokument? Jag tycker att det är svårt att få med allt i formulärens textrutor som har begränsat teckenutrymme.

Kommentarer

  • Inga bilagor eller dokument ska bifogas till ansökan.  Allt vi behöver veta ska ingå i era svar i ansökningsblanketten.
    Anna
  • Ni skriver i ert svar att inga bilagor eller dokument ska bifogas, likväl finns det sist i ansökan möjlighet att faktiskt bifoga filer. Vad skulle dessa filer kunna vara? Detta ger lite dubbla budskap.
  • Hej,
    Förstår att det ger dubbla signaler, men bifoga-funktionen finns per automatik i alla ansökningsblanketter. Att ni inte ska bifoga extra filer när ni ansöker om Skapande skola är ett önskemål från handläggarna.

    Vänligen,
    Anna