Bidrag musik- och kulturskolor

Hej!
När förväntas svaren ang. ansökningar om bidrag för musik- och kulturskolor vara klara?

Kommentarer

  • Hej Karin!

    Beslutet rörande bidraget till musik- och kulturskolor, 2018 års ansökningsomgång, kommer att tas den 12 juni 2018. Inom en eller ett par dagar därpå kommer beslutet att kommuniceras via vår webb samt per e-post till samtliga sökande.